nady

What's new

Publicerad 2014-02-22 18:22:00 i Allmänt, San Diego,

Jag har blivit riktigt lat på sistone med bloggen, måste skärpa till mig. Men livet här rullar på och jag försöker ta vara på varje ögonblick. Tiden går sååå fort, tänk att jag endast har 3 månader kvar :( 
 
Vet ni vad som hände igår?? Jag var ute och surfade i solnedgången och plötsligt ser jag ett gäng delfiner bara 5 meter från mig. Så häftigt att se hur de hoppade runt så nära en. Sen blev jag dock lite rädd för det är trots allt vilda djur och man bör inte vara för nära. 
 
Förresten så är surfing så sjukt svårt. Det gick ganska snabbt att lära sig hur man ställer sig upp på brädan osv, men att faktiskt lära sig att fånga vågor tar betydligt längre tid. Men jag försöker träna åtminstone några gånger i veckan, så i slutet av terminen kanske jag har lite skills iaf :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv