nady

In California with my toes in the sand

Publicerad 2014-02-03 08:07:00 i Allmänt, San Diego,

Hallå! Precis hemkommen från att ha tittat på Super Bowl i fyra timmar. Jag är ju inget fan av amerikanskt fotboll direkt, men det är ju en så stor grej här så jag kände att jag borde ta del av kulturen. 
 
På tal om annat så tänkte jag visa lite bilder från vårt nya hem. Här är utsikten från balkongen:
 
 
Här är en bild på vår blåa lya:
 
 
Vi bor bara några meter från vackra Mission Beach, där jag brukar ta mina regelbundna löpturer (ja, jag har börjat träna lite smått hehe).
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2014-02-08 15:55:35

Gud så fint du bor!!!

Postat av: Joe

Publicerad 2014-02-14 12:09:49

Oh wow! Måttligt avundsjuk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv