nady

We can't stop

Publicerad 2014-04-22 07:10:00 i Allmänt, San Diego,

Känner lite så just nu, så mycket på gång hela tiden att jag inte minns senast jag satt hemma en kväll. Jag är nyligen hemkommen från mitt tredje Mexicobesök. Hela gänget åkte till ett ställe som heter Rosarito, liten stad som ligger ca 30 minuter från gränsen. Det var en rolig helg fylld med fest och quesadillas.
 
Min tidigare resa till Mexico var under Spring Break i slutet på mars/början på april, då vi tjejer åkte till Cabo San Lucas. Kändes som en typisk amerikansk Spring Break med strandfester osv. Helt underbar vecka! 
 
 
Nu är jag åter tillbaka i mitt kära San Diego för att spendera en sista månad här (amagaaad)! Förresten så har jag börjat älska danska låtar. Förutom Rasmus Seebach som jag spelar på repeat så har jag även börjat gilla dessa killar:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv