nady

Sin City med mera

Publicerad 2013-11-14 02:14:00 i Allmänt, San Diego,

Förra helgen var jag och Antonia iväg till Vegas, vilket var wunderbart! Speciellt första kvällen som började med att vi såg Tiësto på Hakkasan, som tydligen ska vara en av världens bästa klubbar. Den var verkligen sjukt stor! Detta är dock den enda vettiga bilden jag har.
 
 
Efteråt drog vi vidare och träffade på dessa glada pojkar.
 
 
Givetvis passar man på att testa lite bull riding. Lyckades dock inte hålla mig kvar särskilt länge, det är ju hur svårt som helst!
 
 
 

Det blev två kvällar i Vegas, varefter vi styrde kosan tillbaka mot San Diego. Dagen efter åkte vi till La Jolla för att spana in de fina stränderna, men olyckligtvis var det molnigt och blåsigt. Men vi lyckades iaf skåda ett gäng tjocka sjölejon och sälar. Kul att se dessa söta men klumpiga och otroligt illaluktande djur i sin naturliga miljö.
 
 
 
Lunch den dagen käkade vi på ett koreanskt ställe och jag beställde styckad bläckfisk.
 
 
Jag visade även Antonia något fantastiskt, nämligen Yogurtland. Goooooooott!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv