nady

Long time no rest

Publicerad 2013-03-18 21:56:18 i Allmänt,

Detta har varit en lååång dag. Jag klev upp klockan sex imorse för att gå och skriva andra tentan i ordningen, Reglerteknik I. Det gick okej så jag hoppas på det bästa, men jag kunde ha gjort bättre. Allt kändes ju så solklart igår kväll liksom. Men men, med ingen tid att misströsta efteråt satte jag mig på tåget till Stockholm för en intervju. Kom hem för inte så länge sedan och känner mig helt slut. Då blir man glad när man kommer på att man har lite glass kvar i frysen. Lycka! :D
 
Förresten så har jag kommit underfund med en grej. Ni som har varit hemma hos mig, vet att det luktar plast av någon anledning. Nu har jag i alla fall kommit på ett sätt att reducera detta: doftljus! Införskaffade ett nytt doftljus i  veckan och varje gång jag kommer hem nu luktar det vanilj utan att jag ens tänt det! :D
 
Tänkte avsluta detta trötta inlägg med den här fantastiska bilden:
 
 
Jag smälter varje gång jag tittar på den. Såhär tolkar jag scenariot:
 
Katten får syn på två ankor och blir nyfiken, så han sätter sig och tittar på dem. Ankan till vänster tycker att detta är lite obehagligt och frågar ankan till höger vem denna katt är. Ankan till höger bryr sig dock inte om någon av dem, för han har nämligen fått syn på något annat intressant! Haha typ så ;)
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-03-20 14:22:40

Haha, söt reflektion!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv