nady

Tionde januari

Publicerad 2013-01-10 20:09:00 i Allmänt,

Ni vet hur alla alltid snackar om den "första" händelsen? Typ första steget, första dagen i skolan, första utlandsresan, första kyssen osv. Idag hade jag en sådan upplevelse. Jag var nere på stan tidigare och fikade med Sofie och bestämde mig för att smaka min första blåbärssemla någonsin! Den får fem av fem toasters ;)
 
 
Hör att det är fest i huset och Veronica Maggio spelas på högsta volym. Själv känner jag mig för trött för sådana munterheter ikväll, så jag täntke istället fortsätta med mitt Harry Potter- maraton. God kväll på er! :D

Kommentarer

Postat av: sofie lindberg

Publicerad 2013-01-11 15:11:47

jag älskar verkligen din blogg! Du får aldrig sluta skrivaa!!!!

Svar: Haha tack! :D
nady.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv