nady

Today was a bad day

Publicerad 2013-02-26 20:26:43 i Allmänt,

Varför har denna dag varit dålig? Det började med att jag vaknade upp med en konstig smärta i högra ögat. Trodde instinktivt att jag slagit mig själv i sömnen och att detta endast var ett fånigt blåmärke, så jag stoppade i mina linser och sminkade mig som vanligt till skolan (inte så bra). Efter att ha rådfrågat mina vänner och kontaktat sjukvårdsupplysningen så visade det sig att det antagligen var ögonvagel. Mysigt.
 
Nåja, jag hade ju i alla fall gjort mig tid för ett efterlängtat träningspass efter skolan, så det skulle nog få mig på bättre humör. Tror ni inte att bussen kör heeelt fel och jag missar mitt pass?!? Det är lite pinsamt att erkänna, men jag började böla som en treåring.
 
Saker som gjort denna dag bättre:
 
# Jag tyckte så synd om mig själv att jag sprang in på Studenternas Livs och köpte mig en chokladkaka. Det ger visserligen motsatt effekt jämfört med träning, men jag blev genast mycket gladare.
 
# Mitt ögontillstånd gav mig en idé till vad jag kan klä ut mig till på lördagsfesten :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv