nady

City of Angels Part II

Publicerad 2013-12-01 04:31:00 i Allmänt, San Diego,

Helgen efter mitt första besök i L.A. hakade jag på några andra goda vänner för ännu en resa dit. Denna gång bodde vi dock på en båt i Marina del Rey (det ligger nära Venice Beach).
 
 
 
 
Återigen åkte vi till Hollywoodskylten för att ta mer kort. Haha ovarierat, jag vet, men det är alltid någon i gänget som inte sett den! Dessa bilder är dock mina favoriter, för Fredrika tog med sin systemkamera :)
 
 
 
 
Och så har vi lite mer stjärnor :P
 
 
Bästa frukosten på länge käkades på Kitchen 24 :)
 
 
 
Love Lana!
 
 
Och El Biebo såklart ;)
 
 
Det var en rolig helg, men ärligt talat så förstår jag inte hypen med Los Angeles. Det är väl häftigt att se alla kända platser, men snart inser man att det är en överbefolkad stad med föööör mycket trafik (det tog oss 1 timme att köra från Venice till Hollywood en gång, när det enligt kartan bara ska ta ca en halvtimme). Men livet där är nog annorlunda om man tillhör den glammiga innerkretsen. Jag kommer säkert besöka L.A. igen någon gång, men jag är så glad att jag bor i San Diego <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv