nady

Vill ha sommar!

Publicerad 2012-05-14 17:25:00 i Allmänt,

Nu är det roliga med maj månad över. Semestern är slut och sista festen är festad. Nu återstår två veckor med intensivt tentaplugg av två mycket svåra fysikkurser. Snooze- alarmet besegrade mig ännu en gång imorse, men till slut tog jag mig upp ur sängen och åkte till Ångan. Har kommit igång lite med strömningsläran nu, men inser att jag fortfarande har mycket kvar och mekaniken har jag inte ens börjat med.



Men två veckor går fort och sen är det sommarlov. Detta är första sommaren på länge som jag verkligen ser fram emot. Efter mycket ångest under våren, lyckades jag till slut få ett sommarjobb. Jag kommer, tillsammans med några andra, att undersöka gasledningssystemet i Stockholmsområdet. Kommer bli riktigt kul och jag är stolt över mig själv. För varje motgång kommer en medgång och man ska aldrig ge upp.

Jag och Johanna har även bestämt att ta igen all den tid som vi inte hunnit umgås sen gymnasiet tog slut. Dessutom ska Micke vara kvar i Uppsala :) Från och med mitten av juli kommer jag sedan att vara ledig och då är frågan om jag ska åka ner till Spanien och hälsar på Anna och Antonia. Visserligen har jag lite tight med cash, men samtidigt älskar jag att åka utomlands och vi hade ju så väldans kul sist!







Hur som helst ska jag se till att göra denna sommar till en riktigt bra sådan! Nu ska jag laga lite middag. Puss!

Kategorier

Arkiv