nady

Nya glasögon

Publicerad 2012-05-22 16:27:48 i Allmänt,

Jag brukar ofta sitta och tänka på hur mycket lättare och billigare livet hade varit om man inte haft ett synfel. I sexan började min syn spåra ur och nuförtiden kan jag knappt gå ut i köket utan hjälpmedel. Därför är det tur att det finns glasögon och linser! Själv tycker jag det är bekvämast med konaktlinser, men på senare tid har mina ögon börjat bli väldigt röda om jag råkar somna med linserna. Då måste man ha glasögon i några dagar tills det går över, men eftersom mina som jag har för tillfället har blivit för svaga är det dags för nya. I helgen hittade jag dessa för endast 218 kr inklusive frakt!



Har aldrig beställt glasögon från nätet tidigare, så jag tänkte prova och se om dessa funkar och sedan köpa några snyggare i höst :)

Kommentarer

Postat av: Sofie Lindberg

Publicerad 2012-05-22 22:35:00

Nice! Blir säkert skitsnyggt,.. Because you are!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv