nady

Once a Beliber, always a Beliber.

Publicerad 2012-03-29 20:00:23 i Allmänt,

Jag kan inte nog uttrycka hur mycket jag tycker om Justin Bieber. Det började med att en kompis från Holland spelade upp One Time för mig för flera år sedan och jag undrade vem denna kille egentligen var. Ingen i Sverige hade ju hört honom då. Men låten växte på mig och jag fortsatte att lyssna mig igenom hela albumet. Kan stolt säga att jag har en lista på Spotify med enbart hans låtar. Det är låtar som jag aldrig tröttnar på. Sedan har han även gjort en grymt bra film, där man får se hur mycket jobb han faktiskt lagt ner för att bli den han är. Det är inte lätt alla gånger.

Nu har han äntligen gjort lite nya grejer. Bland annat spelas denna låt på repeat i hörlurarna:




 

Det är en äldre och mognare Justin vi ser, men fortfarande lika bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv