nady

Svensk sommar välkommen

Publicerad 2012-06-02 13:40:50 i Allmänt,

Asså det är STORM ute! Men å andra sidan är jag inte förvånad. Det var medelhavsklimat under alla de dagar vi var tvungna att sitta inne och tentaplugga, men sekunden vi blev klara i torsdags så slog det om. Typiskt. Aja, nog om det. Efter sista tentan åkte jag och min mamma på en mysig kryssning där vi käkade enorma mängder god mat.





Jag hittade även en fin rosa hylla inne på Tax Free- butiken :D



Dagen efter var det dags för Aviciis spelning på Söderstadion med Anna och Johanna. Jag var såhääär taggad :D



Vi träffade även på reccen Daniel och hans vänner.



Vi lyckades klämma oss längst fram, men väl där så kände vi att luftens tillgänglighet minskade påtagligt så vi rörde oss tillbaka.





Det jobbigaste med att vara tjej på en konsert, är att möta andra tjejer. Vi råkade knuffa en som blev jättearg och skrek att hon ville stå där i lugn och ro med sina vänner. Kanske bara är jag, men när nästan tusen personer står packade som sillar så existerar inte begreppet "lugn och ro". Hon var dock dubbelt så lång och ville slåss, så vi valde att hitta en annan plats haha.

Nu ska jag ta en powernap och sedan iväg och träna. Är nämligen tillbaka i Uppsala över helgen och hämtar lite grejer, då jag ska bosätta mig i Märsta under de kommande jobbveckorna. Ha en awesome helg, kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv