nady

Äntligen funkar blogg.se- appen!

Publicerad 2012-07-07 11:43:06 i

I veckan har jag gjort en massa roliga saker faktiskt! I måndags var jag på after work med Antonia, i tisdags var jag hemma hos Johanna, i onsdags var jag i Uppsala, i torsdags åt jag middag med Erica och på fredagen åkte jag återigen till Uppsala. Haha känns som jag bara radat upp allting nu, men det har varit en riktigt nice vecka. Visst brukar jag känna mig väldigt trött efter jobbet, men samtidigt vill jag passa på att umgås med vänner så mycket jag kan, för det är ju ändå sommar ;) Nu har jag endast en vecka kvar att jobba, det går läskigt fort! Ikväll ska jag äta middag och gå ut med Antonia och Johanna. På söndag väntar i sin tur Parken Zoo med Micke :D Ha en trevlig helg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv