nady

Oh no

Publicerad 2012-04-19 15:58:23 i Allmänt,

När jag klev innanför dörren nyss till mitt lilla studentrum, upptäckte jag något grått som låg på golvet. Vad är detta, frågade jag mig själv. Är det en strumpa eller kanske till och med en råtta? Efter att ha tagit några djupa andetag och samlat mod, så började jag röra mig närmare detta objekt för att undersöka. Det visade sig vara en väldigt enorm boll av damm. Sådana bildas endast i de allra smutsigaste förhållanden. Jag insåg att jag verkligen måste städa här inne. Väldigt okvinnligt av mig att ha låtit det gå så långt.

Utöver detta missöde så sitter jag och pysslar med en liten grej till herrmiddagen på lördag. Det är alltså en middag som vi tjejer anordnar för killarna på sektionen. Kommer bli sjukt kul! Jag är så nöjd med mitt val av utbildning. Inte nog med att det är givande studier inom ett aktuellt område, men vi har även det roligaste folket :D

Som avslutning på detta random inlägg lägger jag upp en bild från en svunnen tid.



Jag mosar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv