nady

Surfing

Publicerad 2013-09-20 09:26:00 i Allmänt, San Diego,

På onsdagar går jag en surfingkurs i Mission Beach (som ligger precis bredvid PB), som man kan ta via skolan. De tidigare veckorna har vi mest gått igenom lite "surfing science" som de kallar det haha, och gjort ett simtest. Men igår var det första riktiga surfinglektionen. Jag hade visserligen redan provat en gång tidigare, men det var lika svårt ändå. Min roomie Elisabeth ville följa med och kolla, så hon passade även på att ta lite bilder :)
 
Givetvis hade vi på oss schnygga wetsuits!
 
 
 
Påväg ut till vågorna...
 
 
Blev smashad av vågorna titt som tätt.
 
 
Men jag kämpade på...
 
 
 
... och till slut lyckades jag ställa mig upp! :D
 
 
På bilden ovan är jag dock påväg att ramla bakåt hehe, men jag lyckades faktiskt flera gånger ställa mig upp och hålla balansen i några sekunder. Fast vi tog bara de små vågorna, men om några veckor kanske man kan försöka ge sig på de stora ;)
 
Fotade lite på vägen hem också :)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2013-09-20 16:07:10

Åhhh duktig du är! Saknar dig <3

Svar: Haha testade idag igen och det gick inte lika bra. Riktigt svårt alltså! Saknar dig med :) <3
nady.blogg.se

Postat av: Sofie l

Publicerad 2013-09-22 20:22:50

Vad coolt! vad duktig du är som stod! miss you!! puss

Svar: Miss you toooooo!
nady.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv