nady

Las Vegas Part II

Publicerad 2013-09-10 00:22:00 i Allmänt, San Diego,

Väl tillbaka i Vegas gjorde vi oss snabbt redo för kvällen. På schemat stod spelning med David Guetta på en klubb som hette XS. Det ska tydligen vara en av de finaste klubbarna i Vegas och det märktes. Den låg inne i hotellet Encore som hade dekorativa möbler placerade längs väggarna, men dessa fick man absolut inte röra för då blev vakterna aaaarga haha.
 
 
 
 
Hur som kom vi dit rätt tidigt för vi ville ju stå längst fram, så vi fick vänta på David i typ 3 timmar (!!!), vilket var lite segt med tanke på att jag varit smart nog att sätta på mig ett par dödsskor aka 12 centimeters klackar. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ;)
 
 
 
 
Han stod och spelade typ 1 meter framför oss, jag var helt amaaaaazed :D  
 
 
 
 
David passade på att posa för kameran ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi fick ett par snygga linnen på köpet (och jag langar återigen den mystiska blicken).
 
 
Råkade även få syn på Paris Hilton mitt i allt. Så nu kan jag kryssa för "sett en kändis" på min bucket list hehe :D
 
 
Grym kväll att avsluta Vegashelgen med! Jag tror dock att bussfärden hem (som innebar en hel del AC) gjorde mig sjuk och jag är fortfarande inte riktigt återställd. Det är svårt att försöka sitta inne och kurera sig själv när det är så fint väder :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv