nady

U-town

Publicerad 2013-06-15 20:04:05 i Allmänt,

Har precis kommit hem från lite chill vid ån med Sofie, en av mina favoritaktiviteter i Uppsala :)
 
 
 
 
Efter att ha tittat på ankhanar i några timmar, visade sig äntligen honan med sina ungar. Höjden av söthet alltså. Små och lurviga, det gillar vi! :D
 
 
Igår klippte jag mig förresten. Blev ingen större förändring, tog några centi på längden bara! Under klippningen frågade frisören mig och jag ville ha det avklippta håret. "Ehm, nej hehe", svarade jag. Sånt samlar jag inte på. Men det gjorde tydligen hon, som ville använda mina slitna toppar till sina dockor. Haha kul grej, ska spana in den nästa gång jag är där! :D
 
 
Nu blir det middag med Micke och Game of Throoooones. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv