nady

Trip down memory lane

Publicerad 2013-02-28 22:17:00 i Allmänt,

Vet ni vad jag precis gjorde? Jag fick för mig att logga in på min gamla bilddagbok (numera dayviews). Har inte varit inne där sen typ 2009. Här kommer lite bilder därifrån ;)
 
 
 
 
Jag körde även den där coola grejen när man svarar på en massa frågor om sig själv.

Utmanad av: David
1. Tre namn du går under:
nana
nadi
nädy

2. Tre Saker som skrämmer dig:
Att bli gammal:(
häxan i snövit
Nicos dödsblick!!! :P

3. Tre saker du har på dig nu:
Kofta
Jeans
Tofflor

4. Tre av dina favoritlåtar just nu:
30 Seconds to Mars - The Kill
Marillion - Kayleigh
Aerosmith - Dream on 

5. Tre sanningar:
Tetris är roligaste spelet^^
Darin är bäst
Jag kan inte skratta utan att le...:P

6. Tre Hobbys:
Vänner
Sova
Plugga matte (mobbad...)

7. Tre saker du vill ha:
Lycka
Jullov
Fler bussar hemifrån mig!!

8. Tre personer du utmanar:
De som vill:)

HAHAHAHAH ååååååååååh good times ;)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tarzilicious

Publicerad 2013-03-01 10:46:29

HAHAHAHAHAHAAH ASSÅ JAG GICK OCKSÅ IN PÅ MIN GAMLA "BDB" FÖR INTE SÅ LÄNGESEN, DET ÄR HILARIOUS!!!!! looooooooooool

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-03-01 21:07:12

Åhhhh, jag bara älskar det här! Gamla bilder kan göra en så glad :)
Favoriten är utan tvekan den med Ronald Mcdonald ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv