nady

Vet ni vad??

Publicerad 2013-08-26 10:09:00 i Allmänt, San Diego,

Idag var vi nere på stranden här i PB och hängde lite. Det vat sjukt nice väder och jag fick tillfälle att bättra på brännan. När jag såg att folk surfade runt bland vågorna frågade jag lite snällt om de kunde visa mig hur man gör, varefter jag fick en första lektion i denna fantastiska sport. Det var kul, men svårt! Men jag lyckades typ ställa mig upp en gång på brädan, så jag är nöjd hehe :)
 
 
Idag har vi även hunnit vara riktigt amerikanska och handlat på Walmart. Behövde massa mat + grejer till lägenheten så det tog ett tag att gå igenom affären. Nu är vi hemma igen och jag är supertrött, så jag och min nya bränna ska gå och sova. Kram :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv