nady

Happy BESTday

Publicerad 2013-05-14 22:21:00 i Allmänt,

Som den fyndiga rubriken antyder, var det mycket firande som ägde rum i helgen! Eda är ett sjukt mysigt och idylliskt ställe. 
 
 
Kul att det var så många som kom också! Men mycket folk innebär även mycket mat. Givetvis passade vi på att vara flitiga i köket ;)
 
 
 
Sofie gjorde den grymma födelsedagskladdkakan! :D
 
 
 
 
 
Jag körde på Viking-looken ett tag ;)
 
 
 
Det blev även en del badande, men inte för min del :)
 
 
 
Dock blev Best Uppsalas söta maskot stulen av Stockholmsgruppen. Oroa dig inte Norbert von Drake III, we will get you back!
 
 
På tal om roliga saker vill jag passa på och dela med mig av denna fantastiska video som min vän Eddo gjorde för två år sedan :)
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv