nady

9/5

Publicerad 2013-05-09 21:45:00 i Allmänt,

Det var en kall dag i vintras som jag satt på mitt rum och käkade banan. Jag öppnade fönstret för att vädra lite och rätt som det var råkade jag tappa bananskalet, som föll ner från fjärde våningen. Skalet nådde dock aldrig marken och bestämde sig istället för att fastna i ett träd. Det hänger fortfarande där och har blivit lite av en ögonsten för mig. 
 
 
Aja, nog med svammel. I helgen fyller BEST (en förening som jag är med i) 10 år! Egentligen 13 år, men vi var sugna på att göra det speciellt och det är ju inget speciellt med 13 liksom hehe. Vi ska iaf åka ut till Eda, som är en stuga utanför Uppis, och hänga lite. Ska bli spännande! :D

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-05-18 14:23:49

hahahahahah! =) bananskalet! Det vill jag se live någon dag!! =) du får visa mig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv