nady

Woho

Publicerad 2013-06-09 00:37:02 i Allmänt,

Igår var jag på sittning för att fira att Micke tagit sin examen!
 
 
Sofistikerat var ordet och ett foto med en byst var ju ett måste haha ;)
 
 
Det var uppstyrt och bra underhållning. Jag hade även ett mycket trevligt sällskap, vilket brukar vara avgörande på gasquer :)
 
 
 
Resten av helgen har varit mindre rolig. Jag måste nämligen rensa ut mitt rum inför sommarens hyresgäst som kommer nästa vecka och det är en sjuuukt tråkig sysselsättning. För att inte tala om tiden det tar, speciellt när man allt för ofta kommer över något gammalt album som man bara måååste bläddra igenom. Som om det inte vore nog sentimentalt, så sätter man på någon gammal dänga att lyssna på medan man bläddrar för att maximera nostalgin. Hehe, nä nu måste jag sova big time. Kram! :) 

Kommentarer

Postat av: t

Publicerad 2013-06-10 20:18:44

skriv lite bögigare tack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv