nady

BELIEVEtour

Publicerad 2013-04-26 01:01:00 i Allmänt,

Har fått lite förfrågningar om att recensera veckans höjdpunkt, nämligen mitt besök på Globen för att skåda fenomenet Justin Bieber. Wohoooooo!!! I 4 år har man taggat och jag måste säga att det var över förväntan! Har dessutom aldrig sett en riktig världsstjärna förut så det var ju lite coolt sådär ;)

Innan konserten var jag ganska lugn och såg mig själv mer som en stillsam beundrare av hans musikaliska bedrifter, men under konsertens gång kom jag på mig själv sitta och skrika lungorna ur mig. AAAAhahahaaahaaah pick me pick me. Typ så lät det. Vi satt längst upp på läktare C och jag måste säga att jag var nöjd med platserna, trots att Bieber var utom räckhåll. Det var skönt att faktiskt få sitta ned och njuta av showen, istället för att stå och kvävas längst fram i hopp om att få nudda hans sko. Jag försökte filma/ta kort, men som alltid på konserter blir kvalitén föga beundransvärd haha ;)
 
 
 
 
  
 
 
 
Som slutsats måste jag säga att han är jävligt duktig på det han gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv