nady

You're so handsome, take me to the Hamptons

Publicerad 2012-10-27 18:57:00 i Allmänt,

Sååå vad har hänt idag? Vaknade tidigt imorse för att åka till Sumpan och skriva det engelska TOEFL- provet. Det var svårare än jag trodde, för man använder ju inte engelska i det vardagliga livet liksom, förutom när man tittar på serier. Hoppas på det bästa! Fick lite träning igår i alla fall när jag träffade min newbie från Miami. Passade även på att gå ner på stan och köpa denna blus på rea (från Cubus).
 
 
Ikväll ska jag och Amanda jobba på Norrlands nation. De anordnar en gasque och vi ska sitta och ta betalt för inträde till eftersläppet. Sist jag satt i en kassa var när jag jobbade på Flugger färg, så det ska bli spännande :)
 
Förresten har jag gått och blivit helt kär i Lana Del Rey. Så bra låtar, videos och dessutom så snygg! Här har hon till exempel gjort en video om Kennedy- mordet. Har visserligen redan länkat en av hennes låtar, men kände att jag ville göra det igen hehe. 
 
 
Ha en trevlig lördagkväll, så hörs vi imorgon eller nåt :) Kram!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv