nady

Ledig dag

Publicerad 2012-10-23 14:05:00 i Allmänt,

Ja, mina vänner. Jag kan ärligt säga att idag är en dag då jag inte behöver göra någonting! Detta har inte hänt sedan i somras. Det värsta är dock att det första jag tänkte på när jag vaknade imorse, var att jag måste sysselsätta mig med något vettigt! Haha, man har blivit så skadad av allt plugg att man glömt hur det är att ta det lugnt ;)
 
Tentan igår gick väl sådär. Vissa uppgifter var helt okej, medan andra var riktigt svåra. Men jag hoppas att jag klarade den. Måste hur som helst säga att kursen i Linjär algebra II har varit väldigt bra och en mer strukturerad kursanvarig får man leta efter.
 
Nu till något roligare! Efter tentan igår drog vi ner på stan och fikade. Jag köpte även en ny klänning. Har varit inne på Carlings tidigare utan att kunna bestämma om jag ska ha den eller inte (så är det alltid när jag shoppar), men igår så tog jag den till slut. Älskar ryggen!
 
 
Så, vad händer i veckan? På torsdag har vi redovisning av vårat projekt i livscykelanalysen (där vi jämfört miljöpåverkan vid produktionen av Preems Evolution Diesel med fordonsgas). På lördag kväll ska jag och Amanda jobba på Norrlands nation och på söndag tänkte jag kanske åka hem till pappa en sväng.
 
Hoppas ni alla får en bra dag och njuter av att det för en gångs skull inte regnar ;) Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv