nady

Årummet.

Publicerad 2012-03-28 23:25:34 i Allmänt,

Jag, Anna, Antonia och Johanna träffas inte så ofta längre så det är sjukt kul när man väl ses. Vi har alltid så mycket att prata om, speciellt alla sjuka minnen vi har tillsammans :) Jag fick även lite födelsedagspresenter. Blev jätteglad!



En ljuslykta.



En awesome termos för mig som är student.



Två nagellack i rosa och guld.

Målade direkt mina naglar som annars brukar vara ganska fula hehe.



Guldnagellack med min nya favoritring från Forever 21.



Måste även få visa upp min nya kärlek - en persikofärgad kavaj från London-HM  <3

Just nu sitter jag och lyssnar på ett klipp som en av mina piano- vänner spelat in. Att spela och lyssna på pianomusik är nog bland det bästa jag vet! God natt.


Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-30 20:19:54

Det va jättemysigt!!

Längtar verkligen till 14 april, då jävlar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv