nady

En dag på jobbet

Publicerad 2012-06-05 18:50:00 i Allmänt,

Har precis kommit hem och är ganska trött. För att komma i tid till jobbet måste jag nämligen gå upp 04.40 och de som känner mig vet att jag lider av tidsoptimism samt ovanlig trötthet på morgnarna. Men jag klarar det! :D Haha brukar dock resultera i att jag somnar på pendeltåget och dreglar på mitt eget knä. Tur att solen är uppe lika tidigt som mig :)



På jobbet har vi fått väldigt färgglada arbetskläder och skor. Jag valde ett par blåa och de är sååå sköna. Känns som att jag skulle kunna gå flera mil i dem!



På förmiddagen fick jag vara bilansvarig. Att köra i innerstan är inte det lättaste, så det är tur att det finns GPS.



Jag passade även på att fota en fin kyrka!







Nu ska jag duscha och sen kolla på Revenge. Kul att ha lite tid för serier igen :) Puss

Kategorier

Arkiv