nady

Back again

Publicerad 2014-01-21 08:27:00 i Allmänt, San Diego,

Heeeeej! Det var så länge sen jag skrev nu, ber om ursäkt till bloggen min. Så, vad har hänt sen sist? Jag drog till Mexico i 10 dagar över jullovet, närmare bestämt till Cancun, Playa del Carmen och Tulum. Vi var ett härligt gäng och stränderna där är verkligen jättevackra, men oturligt nog regnade det typ heeela tiden för det är någon form av regnsäsong därborta i Januari. Men trots bristen på varma stranddagar hade vi ändå roligt. Vi var bland annat och simmade i så kallade "cenotes", det är slukhål som är typiska för den delen av Mexico. Ett av dessa låg i en grotta ute i djungeln, vilket var sååå häftigt. Jag kunde inte ta bilder där, men såhär såg det ut:
 
 
Nu är jag tillbaka hemma i San Diego och redo för en ny termin. Vädret här är fint som vanligt och nu har vi dessutom flyttat in i ett beach house som ligger precis vid havet. Kan visa bilder på det i ett annat inlägg, annars blir detta för långt ;)
 
I helgen åkte jag och mina nya roomies till Las Vegas. Perfekt att göra nu innan skolan har dragit igång och det var lika kul som vanligt! Det är så mycket som händer där varje gång. I lördags var vi exempelvis på Tiëstos födelsedagsfest på Hakkasan. Det är även så kul att se alla kända DJ:s spela gratis, till skillnad från hemma där man måste betala hehe.
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla haft ett bra jullov. Nu måste jag sova för imorgon ska vi kolla på valar! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv