nady

Ett trött inlägg

Publicerad 2013-09-28 07:45:00 i Allmänt, San Diego,

Sitter för tillfället och utforskar ett datorprogram som vi ska göra uppgifter på i den ena elkraftskursen och det går sååå dåligt. Försöker googla efter hjälp men hittar ingen bra guide och det finns typ bara 4 tutorials på YouTube, så pass opoppis är denna PowerWorld Simulator. Därtill har jag exams i båda elkraftskurserna på tisdag, där vi ska lösa 4 problem på 45 minuter. Jag som gillar att ta god tid på mig på prov kommer ju bli superstressad!
 
För att tänka på något annat ett tag åkte vi ner till Las Americas idag och shoppade lite. Det är ett shoppingcenter/outlet som ligger precis vid mexikanska gränsen. Jag köpte bland annat nedanstående grejer från Forever 21.
 
 
Ääälskar verkligen shortsen till vänster. Insåg nyligen att min garderob nästan enbart består av svarta och vita kläder, så kul med lite färg. Har ju så många färgglada kläder hemma, men när jag skulle hit packade jag bara ner några enstaka basic plagg.
 
Efter detta gick jag och Kristy till Rocky's, en bar som serverar en av San Diegos bästa burgare. Nomnom!
 
 
 
Nu ska jag sova och försöka vakna tidigt imorgon för att plugga. God natt!
 
 

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2013-09-28 13:48:01

vi håller också på med Power world ju! vi hade ett bra papper som man gick igenom som övning om du vill ha:)?

Svar: Jaaa gärna! :D
nady.blogg.se

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-09-29 17:46:52

Hej! Vi använder också powerworld simulator! Har inte använt det jättemycket än, men du kan nog höra av dig om det är något speciellt du undrar! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv