nady

#havingafoodtime

Publicerad 2013-05-05 20:39:26 i Allmänt,

En stor del av gårdagen handlade om mat. Att äta kan nästan klassas som en hobby för mig - en sån där grej som får mig att må bra. Igår gick jag och Micke först till Fugu för att äta buffé, mycket buffé. Ris, nudlar, kött, soppa, sushi, you name it. Allt skulle in i käften. Efter detta gick vi hem och började jobba på kvällens smörgåstårta. Smörgåstårtor är underbara! De är goda, fylliga och framförallt vackra. Vi tog fram våra inre konstnärer och efter några timmar lyckades vi bygga nedanstående verk:
 
 
 
 
NAMNAM!
 
En annan lycka den dagen var att jag fick min gitarr fixad. En sträng har nämligen varit sönder sedan jag råkat skruva för hårt för några veckor sedan, men nu kan jag äntligen återgå till mina kulturella kvällar. Dessa går ut på att jag tänder massa ljus på mitt rum och spelar+sjunger lite Bieber-songs :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv