nady

The flashy girl from Flushing

Publicerad 2013-03-29 10:56:00 i Allmänt,

Jag gillar att titta på tv på mornarna. Oftast är det Vakna med NRJ som går när jag äter min frukost och det är ju alltid lika underhållande. Den senaste veckan har jag dock varit tvungen att kliva upp ännu tidigare för att jag behövt cykla till SLU varje morgon och närvara på modelleringskursen jag snackade om tidigare. Följaktligen har jag fastnat för ett nytt program på tv, som egentligen inte är så nytt. Jag snackar givetvis om The Nanny! Jag älskade det när jag var liten och älskar det fortfarande, speciellt det helt fantastiska introt.

Haha spana in den snygga dansen som Fran och ungarna kör! HAHA

Denna fantastiska serie har det givetvis gjorts massa remakes på i andra länder. Kanske borde ta och titta på den ryska versionen också nu när man har lite påsklov sådär? ;)

 

Kommentarer

Postat av: T-bone

Publicerad 2013-03-29 16:04:25

lol<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv