nady

Sweet Sunday

Publicerad 2013-03-10 22:44:00 i

Då var denna helg slut! Tentan i fredags gick väl inte awesome direkt, not my best performance. Efter några timmars depp bestämde jag mig för att kolla läget på Värmlands. Kul var det där iaf!

 
Hade dock träning morgonen efter, vilket var mindre nice. 75 minuters Body Tone och jag dog sisådär sjutton gånger under passets gång hehe.
 
Igår var det mellofinal också! Har kollat runt på lite andra bloggar och alla har skrivit om detta, så jag måste ju också haha. Hade faktiskt ingen solklar favorit i år. Många låtar var bra, men ingen som toppar Lorran från förra året. Nu fick jag cravings efter lite tonfisk med majs! See you later, my alligators! ;)

 

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2013-03-11 10:31:57

ewwww hahahaha tonfisk med majs låter asäckligt :D

Svar: Haha nääää testa! ;)
nady.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv