nady

I've been California dreaming

Publicerad 2013-12-07 09:49:00 i Allmänt, San Diego,

Precis hemkommen från en julmarknad som hålls nere i Downtown. Det har varit rätt kyligt på kvällarna den senaste tiden, men det kändes ganska passande ändå nu när det snart är jul. Känns annars väldigt konstigt att fira jul bland palmer hehe.
 
 
 
Måste skriva ett snyftinlägg och beklaga mig över att höstterminen snart är över. Tänk att det redan är jul snart. Vart tog tiden vägen??? Jag är så innerligt glad över möjligheten att få stanna en termin till, men det tråkiga är att många man lärt känna under hösten kommer att åka hem efter jul. Alla vänner man skaffat har blivit som ens familj här och man vet inte när man kommer att träffas igen. Jag skulle bara vilja trycka på en knapp och pausa allt just nu!
 
Aja, nu ska jag lägga mig och tagga inför morgondagen då Fredrika och Cecilia ska ha 47 års fest här hos oss. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv