nady

Heeeeeeej! :D

Publicerad 2012-09-26 16:24:59 i Allmänt,

Som ni kanske märkt har uppdateringen inte varit den bästa på sistone, ty plugget tar upp i princip all min tid. Denna period läser vi 2 av 3 kurser på SLU så det blir en del långa cykelturer. Det är visserligen skönt när det är fint väder, men imorse var detta inte fallet. Vi skulle iväg på en obligatorisk exkursion, så trots avsaknaden av regnkläder gav jag mig ut i regnet och blev som väntat genomblöt! Tack till Amanda som lånade ut sina torra (och otroligt komfortabla) löpartights till mig under dagen! Vid lunch bestämde jag mig för att åka hem och ta en varm dusch. Hade liksom inte fått en särskilt bra start på dagen. Detta räddades dock av att.....
 
...jag klarade omtentan i Mekanik II!!!! Gaaaaaah!! Denna dödens tenta som jag trodde jag skulle behöva släpa på ett bra tag till! Glädjen är även dubbel eftersom jag nu är omtentafri! För vissa kanske detta inte är en så stor grej, men för mig som haft minst en omtenta i bagaget sedan ett och ett halvt år tillbaka känns det helt underbart! Dagen i ära har jag därför gjort en liten rolig modifiering på affischen för Triss. Jag tycker den är rolig i alla fall. Den är ganska tråkig egentligen, men jag tycker den är jätterolig. Haha :)
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-09-26 19:46:37

Haha, "plötsligt händer det", det kan verkligen kännas så när man klarar en tenta!! Grattis :)

Postat av: RULES BY JULES

Publicerad 2012-09-27 12:51:35

Know that feeling, grattis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv