nady

Spaghetti!!!

Publicerad 2012-10-11 21:29:41 i Allmänt,

Det är jag det! Jag känner mig som en sådan i alla fall. Är heeeelt slut. Gick på ett superjobbigt pass i tisdags och trots enorm värk i min otränade kropp bestämde jag mig för att gå på samma pass idag igen. "Snart är det tentaperiod och då kommer det inte hinnas med någon träning", resonerade teknologen. Hehe. Men det känns skönt nu efteråt!
 
Dags för dagens nästa aktivitet: plugg. Vi har ett projekt som ska göras i livscykelanalysen. Det sega med detta projekt är dock att man inte vet från vilken ände man ska börja och hur man ska få fram vettig information. Google, som annars är min bästa vän, har lite svårigheter med att leverera denna gång. Tur att vi är en awesome grupp som håller på med detta ;)
 
Har ingen bild som passar inlägget, så lägger upp den här istället. När det börjar bli kallt och mörkt ute, brukar jag vända mig till en sökmotor och skriva in ord som "beach", "summer" och "swimming in the ocean"... Känns mycket bättre :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv