nady

Schulman

Publicerad 2012-10-04 22:10:00 i Allmänt, Roliga händelser,

Idag var det invigning för Utnarm 2012! Utnarm är Uppsala teknolog- och naturvetarkårs årliga karriärsmässa som i år kommer att utgöras av över 100 olika företag och ännu fler studenter. Som en upptrappning till själva mässan (2:a november) arrangeras även en massa olika event som man kan gå på. Nice right? I år ska jag dessutom vara volontär och agera företagsvärd. Ska bli jättekul och jag är supertaggad!
 
För att återkoppla till rubriken: på invigningen kom Alex Schulman och höll ett föredrag om vikten av nätverkande. Intressant och underhållande! Vi passade även på att ta lite schnygga bilder hehe.
 
Foto taget av kvällens fotograf Erica (www.xrica.se).
 
 
På tal om någonting annat, så sitter jag här med världens beslutsångest. Har ju länge velat åka på utbytesstudier och nu när det börjar närma sig att söka, dyker så många frågor upp i skallen att jag blir alldeles snurrig. Just nu lutar det åt Californien, men där finns det ju typ 10 olika ställen att välja mellan. Sen är frågan om jag vill tillgodoräkna mig kurser eller läsa något helt annat? Jag tog ju aldrig något uppehåll mellan gymnasiet och universitetet, så det här vore ju perfekta tillfället att ta igen all missad "uppleva världen"- tid. Åååh, give me a sign! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv