nady

Busy week

Publicerad 2012-11-07 23:50:00 i Allmänt,

Helgen och veckan har varit så fullspäckade att jag knappt hunnit sitta vid datorn. I fredags ägde Utnarm- mässan rum och det gick väldigt bra! Kul att jobba på ett större arrangemang och ännu roligare att belönas med en nice gasque på kvällen ;)
 
På lördagen hängde jag med BEST (en förening på skolan), då vi bland annat körde lasergame. Har aldrig spelat det förut, men jävlar vad kul det var! Jag kände hur mina krigarinstinkter kom till liv hehe. Slutligen i söndags var det dags för den årliga kryssningen på energisystemsprogrammet! Det var nog den roligaste kryssningen hittills enligt mig :) Jag mötte temat "finns i sjön" med att vara utklädd till en alg. Här kommer ett bildregn!
 
 
 
 
 
Anna körde på skelett- looken :)
 
 
 
I veckan har jag pluggat typ hela tiden. Inlämningsuppgifter, pm- skrivning och seminarieförberedelser har utgjort min fritid. En sak man dock har lärt sig med åren är att man kan hinna med nästintill allt, sålänge man planerar väl och inte slösar tid på att chilla (något som jag annars tycker väldigt mycket om). En positiv sak är ju även att man aldrig lider av rastlöshet haha ;)
 
Ha det bra, så hörs vi snart! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv