nady

Gasquen gasquen

Publicerad 2012-05-13 16:14:09 i Allmänt,

Igår var det gasque, vilket på studentspråk betyder en trerätters middag med spex, underhållning och roligt folk! Det var riktigt kul! :)

Jag, Sofie och Anna började kvällen hemma hos mig.



Sofie gjorde en fin hair bun på mig :)





Sedan rörde vi oss mot V-Dalas nation där sittningen hölls.





Det fanns en tavla dit man kunde smsa olika meddelanden.















Idag gick vi till GH:s nation för att äta brunch. Gott! Sedan kollade vi på Skandisloppet.







Påväg hem från stan hittade vi en mysig konstutställning :)



Tack för denna helg! Jag älskar verkligen Uppsala. Att börja plugga här är nog ett av de bästa valen jag gjort. Nu ska jag gosa ner mig i en soffa och titta på Hitta Nemo. Ha en fortsatt trevlig söndag, kram!   

Kommentarer

Postat av: Sofie Lindberg

Publicerad 2012-05-13 17:45:27

ÅÅH! Vad snygga! Ångrar nästan att jag inte följde på brunchen, man jag är så SJUKT bakis! Helt galet! Kom upp ur sängen nu! hahah! Puss!

Postat av: Tarza

Publicerad 2012-05-13 22:25:15

VAD BRUN DU ÄR TÖNT<3

Postat av: niklas

Publicerad 2012-05-16 17:11:06

fin klänning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv