nady

Favoritdjur

Publicerad 2012-05-19 14:14:16 i Allmänt,

Det händer ändå inget spännande för tillfället, så varför inte göra en liten lista.

1. Katter är så söööta. När jag var mindre ville jag vara en, nu vill jag ha en. Den ska gärna vara stor och lurvig också, som på bilden nedan haha.



2. Sköldpaddor tycker jag också om, främst för att jag haft en som husdjur för några år sedan. Den trives dock inte och gav sig iväg på egna äventyr. Sköldpaddor är fascinerande varelser som även kan bli väldigt gamla. Tänk att få ärva en ;)



3. Jag gillar även åsnor. Såg massvis med sådana nere i Grekland.

Kommentarer

Postat av: Sofie Lindberg

Publicerad 2012-05-22 22:36:00

Jag ÄLSKAR denna lista! Och såklart katter är bäst! High five! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv