nady

Bryggan 25/5

Publicerad 2012-05-26 11:52:07 i Allmänt,

Bryggan är alltså Snerikes nation som öppnat sin uteservering. Sjukt nice!











Födelsedagsbarnet Alex och hans vänner :)





Nu ska jag forsätta med lite strömningslära, då det är endast två dagar kvar till tentan. Även om det känns segt att sitta och plugga 24/7, så kan jag inte tänka mig att göra något annat. Nu har man ändå ett mål som man jobbar mot och förhoppningsvis kommer det att löna sig i framtiden. Lättare att motivera sig om man resonerar så :)

Ikväll ska jag först äta på McDonalds (love it! <3) och sedan ska vi titta på Eurovision hemma hos Caroline! Mina pojkar från Vitryssland gick tyvärr inte vidare, men Sverige är med och tävlar :) Ha en bra lördag, kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv