nady

Londoooon :D

Publicerad 2012-03-21 21:49:46 i Allmänt,

Här kommer ett litet bildregn från London :)



Hotellet var väl inte det mest awesomiga, men frukosten var god.



HD- TV är ett måste.



Jag och Westminster Abbey.



Jag och Big Ben.



Big Ben + Röd buss! :D



:)



Här ska det hängas när jag blir klar med min utbildning.



Jag och Harrison Ford utanför akvarie-muséet <3



Tuuuurtle på akvariet :D



Min framtida bil.



Vi skulle se vaktbytet vid Buckingham Palace och min medresenär tyckte att detta var bästa platsen. Hmm?



Hejdå London :(


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-03-21 22:06:09

Åh vad mysigt ni verkar ha haft det. :) Väldigt fina bilder på dig och din medresenär :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-24 00:14:02

Myyyyyys! Vill också till London!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv