nady

Resa till Ryssland bokad!

Publicerad 2012-12-31 15:04:00 i Allmänt,

Ska åka dit den 8:e till 18:e februari med BEST. Måste se till att packa ner riktigt varma kläder, för jag har hört att den ryska kylan inte är en myt!
 
Resans första destination är Moskva.
 
 
Där stannar vi över helgen, för att sedan ta tåget till Ekaterinburg. Ja, tågresan kommer bli lång, men förhoppningsvis mysig hehe :)
 
 
För att maxa öststatskänslan tänkte jag även flyga med det ryska flygbolaget Aeroflot ;) Haha nämen de är billiga och ska tydligen ha nya flygplansmodeller.
 
Nu tänkte jag gå och prova dagens inköp. Av ekonomiska skäl har jag försökt hålla mig borta från mellandagsrean, men förmiddagens rastlöshet och närheten till Valbo köpcentrum bidrog till att jag gav vika. Kom hem med en röd stickad kofta och två par byxor.
 
Lite senare idag ska jag iväg och jobba! 100 % OB lockade för mycket, så nyårsfirande får det bli något annat år. Jag lever fortfarande på minnet av hur vi firade nyåret 2010/2011, som ni kan läsa om på Ericas blogg. Det var sjukt kul! :D
 
Om jag inte får för mig att skriva något mer spontant innan tolvslaget, så är det här årets sista inlägg. Med dessa avslutande meningar vill jag önska er alla ett gott nytt år och jag hoppas att ingen somnar i snön inatt. Vi hörs år 2013, som kommer bli det bästa året hittills. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv